Schaa-aat!!!


Disclaimer: Deze post heeft niet de bedoeling seksistisch te zijn... en heeft niets te maken met de versoepelingen omtrent de kappers!!! helemaal niets!!!


Vrouw: Schat, zou ik mijn haar knippen?

Man: Ja... knip het...

Vrouw: Maar ik heb dit met veel moeite lang gelaten...

Man: Knip dan het niet?

Vrouw: Maar kort haar hebben is in de mode tegenwoordig.

Man: Knip het dan.

Vrouw: Maar je ziet graag lang haar, toch?

Man: Knip het dan niet?

Vrouw: Maar van kort haar kan ik geen staartje maken...

Man: Knip het dan niet?

Vrouw: Ik wil eens kort haar ervaren.

Man: Knip het dan...

Vrouw: En wat als het er lelijk uitziet?

Man: Knip het dan niet?

Vrouw: Ik verlang kort haar...

Man: Knip het dan...

Vrouw: Als het er niet mooi uitziet, dan ben JIJ verantwoordelijk!

Man: Knip het dan niet!

Vrouw: Kort haar is wel makkelijker in onderhoud.

Man: Knip het dan.

Vrouw: Ik heb besloten om eens mijn haar kort te knippen.

Man: Knip het.

Vrouw: Wanneer gaan we dan?

Man: Knip het.

Vrouw: Ik bedoel wanneer we naar mijn ouders zullen gaan?

Man: Knip het.

Vrouw: Wat zeg je allemaal nu? Alles goed? Je bent toch niet gek?

Man: Knip het.


De man bevindt zich nu in de psychiatrie en herhaalt pertinent de woorden: "knip het, knip het niet" 


Jabarkhel A.

Nieuwpoort 18/04/2021 

Reacties