Oude liefde

Een oude man in de 60 kwam een oud-lief tegen uit zijn studententijd. Zij was ook heel oud geworden, maar ze hadden elkaar herkend.

Na een babbeltje ontdekten ze van elkaar dat ze weduwnaar en weduwe zijn. De man maakte van de gelegenheid gebruik en stelde zijn oud-lief voor om met hem te trouwen. Ze was enkele minuten stil, maar na enkele minuten stilte accepteerde ze het voorstel.

Twee dagen later vergat de man of ze zijn voorstel had aanvaard of niet. Hij dacht diep na en forceerde zijn geheugen om het te herinneren, maar zijn geheugen liet hem toch in de steek.

Uiteindelijk belde de oude man naar zijn oud-lief en zei:

“Excuseer mij, ik heb jou voorgesteld om met mij te trouwen, maar ik weet niet meer of je mijn voorstel hebt geaccepteerd of niet?

Het oud-lief lachte. (“Hahahahahahaha”) en zei:

“Ja, ik heb jouw voorstel geaccepteerd. Goed dat je belt, want sinds twee dagen vraag ik me af wie aan mij heeft gevraagd om met mij te trouwen?


Jabarkhel A. 


1/11/2020 Nieuwpoort

Reacties

Een reactie posten