Vlucht nu het nog kan: Satankitty!

Satankitty by Ja-de-ecotrut, bewerkt door P. Stinissen


Rustig lag de mens te slapen.
Zo rustig.

Maar lang mocht het niet baten.

De alfagolven konden het niet laten

Van de mens te ontdoen van haar zoete dromen

Ze hoorde warempel geruis tussen de bomen

En toen plots

Zo plots

Gekras, gebonk, geblaas, luid onheilspellend gejank

Ze ging kijken

Durfde door angst de deurklink niet aan te reiken

Eens geopend werd zij vervuld met een heilige schrik

Een monsterlijk wezen had zich gemanifesteerd in haar living

Wat een aanblik!

Ze liep naar de kamer van de andere mens...

"Etienne.... ETIENNE!"

"How how how, mwaaadeeeeuu... ahum... is er nu weer al..."

"Etienne, ik heb Satan gezien!"

"Wadde? Ligt er nog seitan in den diepvries? 'K had dat toch aan de buren gegeven?"

"Ma neen het! Satan! Dien met z'n hoorntjes!"

"Allez how, voort, we gaan kijken!"

Etienne strompelde de kamer binnen waar Josianne het onheil had gezien...

"Moh... Josianne... Ik ziene toch niets?"

Plots volgde een reeks bliksemschichten, en met een uitroep die uitpuilde van de deugden van de geloofwaardigheid vluchtte Etienne de kamer uit...

"Hemeltjelief, was mij dat even verschieten! Nou nou nou..." riep Etienne...


Ondertussen in de living:

"Ha James, ik heb ze weeral goed bij hun pietje, hè!"
"Zijt maar zeker, mijne man toch!"


Signed,
P. Stinissen. Wederom gebaseerd op waargebeurde feiten, maar ik zeg niet dewelke...

Reacties