dansend met de overgave van de onvoorwaardelijke politieke correctheid

Ik heb geen idee over wat ik nu schrijven moet of zal

Is er wel een moet, of is er wel een zal... 't zal zeker zijn, dat zal

Dat waren te veel zallen in één keer, ofschoon het misschien nooit genoeg kan zijn met toekomstdromen

Al wat je wenst, gedacht of ongedacht, met één woord uitgedrukt, hopende dat het naar je toe zal komen

Zou is misschien té politiek correct, en getuigt het dan níet van genoeg bravoure?

Of ligt er nu een semantische onzekerheid om de hoek te loeren?

Zeggen zal ik het niet, van deze brabbel van vocalen begrijp ik niets volstrekt,

Maar of je nu snapt wat ik bedoel of niet, dit gedicht is duidelijk politiek correct


Signed,

P. Stinissen


Disclaimer: dit gedicht heeft niets met politiek te maken. Het speelt slechts met de betekenis van het begrip "politiek correct". dankjewel, daag!...

Reacties